Zorgorganisaties

Met Matchmaker Zorg kan uw organisatie haar dienstverlening inrichten vanuit het perspectief van de cliënt. De verwachting is dat hierdoor zowel de cliënt- als de medewerkerstevredenheid toeneemt. Bovendien genereert Matchmaker Zorg een schat aan informatie over zowel de cliëntbehoeftes als kenmerken van medewerkers. Deze informatie kunt u inzetten bij bijvoorbeeld werving en selectie, scholing en aanbestedingen.

Hoe werkt het?

Matchmaker Zorg is eenvoudig in gebruik. Op een computer of tablet vullen cliënten hun persoonlijke voorkeuren in en medewerkers hun persoonlijke kenmerken. Met een druk op de knop ontstaat er een matchingsrapport, dat inzichtelijk maakt wie waar het beste tot zijn recht komt.

Interesse?

Wilt u Matchmaker Zorg toepassen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Cliënten zien als verbeterpunt voor zorgorganisaties dat zij kunnen meebeslissen over welke zorgmedewerker zij ontvangen.

NIVEL – 2015